środa, 2 września 2015

...::: ISKIP, czyli kolejna inwigilacja :::...



Projekt ISKIP, czyli Inteligentny System Kompleksowej Identyfikacji Pojazdów to uniwersalny system automatycznej identyfikacji pojazdów, dokonywanej na podstawie równoczesnego rozpoznawania kształtu pojazdu (samochód osobowy, dostawczy, TIR itd.) oraz jego marki.
System ISKIP składa się z dwóch, w pełni kompatybilnych członów:
-  sieci Autonomicznych Punktów Pomiarowych, instalowanych głównie na drogach tranzytowych;
-  Centralnego Systemu Statystycznego.

Działanie Inteligentnego Systemu Kompleksowej Identyfikacji Pojazdów

Krok 1
POBRANIE OBRAZU POJAZDU
Każdy z Autonomicznych Punktów Pomiarowych wyposażony jest w kamerę stale monitorującą przejeżdżające pojazdy.
Krok 2
ANALIZA OBRAZU
Zainstalowane na terminalach oprogramowanie, umożliwia określenie w czasie rzeczywistym wszystkich cech niezbędnych do identyfikacji obrazu zapisanego przez kamerę (numeru tablicy rejestracyjnej, rodzaju/marki oraz koloru pojazdu).
Krok 3
PRZEKAZANIE DANYCH
Zebrane dane trafiają z Automatycznych Punktów Pomiarowych do Centralnego Systemu Statystycznego. Transfer ten odbywa się za pośrednictwem połączenia internetowego lub GPRS.
Krok 4
WERYFIKACJA DANYCH
Centralny System Statystyczny dokonuje obliczeń oraz porównania danych z poszczególnych punktów pomiarowych.
Krok 5
PRZEKAZYWANIE DANYCH
Dane z systemu w postaci syntetycznych raportów są automatycznie przesyłane do odbiorców.



Kamery ISKIP działają już w następujących lokalizacjach:
  1. Wejherowo DK6 w kierunku Gdańska
  2. Wejherowo DK6 w kierunku Słupska
  3. Człuchów DK22 w kierunku Wałcza (2 lokalizacje)
  4. Człuchów DK22 w kierunku Chojnic (2 lokalizacje)
  5. Człuchów DK25 w kierunku Koszalina
  6. Człuchów DK25 w kierunku Bydgoszczy
  7. Czersk DK22 w kierunku Wałcza
  8. Czersk DK22 w kierunku Malborka
  9. Bydgoszcz DK5 w kierunku Inowrocławia
  10. Bydgoszcz ul. Nowotoruńska w kierunku Centrum
  11. Bydgoszcz DK5 w kierunku Świecia
  12. Włocławek DK1 w kierunku Torunia (2 lokalizacje)
  13. Włocławek DK1 w kierunku Strykowa (2 lokalizacje)
  14. Płock DK62 w kierunku Włocławka
  15. Płock DK62 w kierunku Warszawy
  16. Płock DK60 w kierunku Ciechanowa
  17. Warszawa DK7 w kierunku Centrum
  18. Ostrołęka DK61 w kierunku Łomży
  19. Ostrołęka DK61 w kierunku Pułtuska
  20. Radom DK7 w kierunku Kielc (3 lokalizacje)
  21. Jelenia Góra DK30 w kierunku Lubania
  22. Siemianowice Śląskie DK94 w kierunku Bytomia
  23. Siemianowice Śląskie ul. Wróblewskiego w kierunku Chorzowa
  24. Wrocław DK98 w kierunku Centrum
Na stronie internetowej koordynatora projektu można znaleźć informację, że użytkownikami ISKIP są:
  • Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
  • Komenda Główna Policji,
  • Centralne Biuro Śledcze,
  • Stołeczna Komenda Policji,
  • wojewódzkie, powiatowe i miejskie komendy policji,
  • Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
  • wojewódzkie inspektoraty transportu drogowego,
  • izby celne,
  • oddziały Straży Granicznych,
  • jednostki samorządu terytorialnego,
  • Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie.

Polska wprowadza unikatowe w skali europejskiej i światowej rozwiązanie w zakresie identyfikacji pojazdów oraz użytkowników dróg (w skrócie ISKIP). Ta innowacyjność polskiego rozwiązania polega na tym, że system kamer fotografuje WSZYSTKICH użytkowników dróg (kierowców oraz pasażerów), a także wszystkie pojazdy. Innowacyjność ta polega także na tym, że nie zostały określone żadne zasady przetwarzania danych oraz, że nad procederem tym nie ma żadnej kontroli. Z danych tych korzysta cały szereg instytucji – a  praktycznie kto chce.

Chcesz zdobyć zdjęcia swojego szefa, jak jedzie samochodem ze swoją sekretarką na wydmy do Łeby? Skontaktuj się Instytutem Badawczym Dróg i Mostów. Oni te fotki mają. Chłopaki z CBŚ, ABW, CBA już je oglądały, ale pewnie ci ich nie pokażą…


 UWAGA !
To już działa !


Już wkrótce pojawi się ISKIO, czyli Inteligentny System Kompleksowej Identyfikacji Obywateli:



Ostrzegę również, że od kilku dni zauważalne są wzmożone kontrole drogowe przez milicję, która poluje na kierowców łamiących przepisy drogowe. Zazwyczaj stoją w miejscach najbezpieczniejszych, gdzie ograniczenia są największe i najciężej kierowcom dostosować się np. do dozwolonej prędkości maksymalnej 40 km/h - 50 km/h.
Uważajcie Kochani Bracia i Siostry, bo ten satanistyczny system chce nas okraść z ostatniej złotówki. 

polecam stronę http://anuluj-mandat.pl/
Na powyższej stronie umieszczone są porady i obnażony jest do naga system kodeksu karnego-drogowego. Przypominam, że zabranie prawa jazdy + nałożenie grzywny + nałożenie punktów karnych jest sprzeczne z prawem, ponieważ jest to potrójne karanie obywatela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz